FAQ

1.Wat is de levertijd van de producten?

Wij streven ernaar om jouw producten binnen 5 werkdagen te verzenden. Omdat alle producten op bestelling met de hand worden gemaakt, kan het in sommige gevallen wat langer duren. Zodra je bestelling de deur uit is, ontvang je direct een track & trace code. Ben je nieuwsgierig hoe het er met je pakket voor staat en kun je niet wachten? Stuur ons gerust een bericht en wij laten je weten hoe ver we zijn! 

 

2. Is het mogelijk om ook vanuit het buitenland te bestellen?

Absoluut. Wij hebben klanten van binnen en buiten de EU. Wel dien je bij een bestelling vanuit het buitenland rekening te houden met een langere levertijd. 

 

3. Ik heb een bedrijf en wil graag groot inkopen/samenwerken, kan dit? 

Jazeker! Snifr levert momenteel producten aan meerdere bedrijven. Je kunt ons (vanzelfsprekend geheel vrijblijvend) een mail sturen waarbij we gezamenlijk naar de mogelijkheden kunnen kijken. Hopelijk tot snel!

 

4. Mijn waxmelt gaat roken, wat nu?

Geen probleem! Vaak gebeurt dit bij een nieuwe waxmelt. Indien je dit wilt voorkomen, raden wij je aan om een kleiner kaarsje (waxinelichtje) te proberen of een hogere brander. Echter kan het geen kwaad. 

 

5. Mijn favoriete (parfum)geur staat er niet tussen...

Geen zorgen! Stuur ons een mail en wij gaan direct kijken of wij iets voor je kunnen betekenen.

 

6. Ik wil graag mijn product ruilen, kan dit?

Jazeker. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Hierbij zijn de verzendkosten voor eigen rekening van de koper. Neem gerust contact met ons op als u wilt ruilen!

 

7. Ik weet precies wat ik wil bestellen maar dit staat niet op jullie site, wat nu?

Dat is een groot voordeel van handgemaakte producten: heel veel is mogelijk! Wij maken ook bestellingen op aanvraag. Dus, heb je een verzoek? Stuur ons vooral een mail, dan komen we er samen ongetwijfeld uit!