Klantenservice
Op deze pagina vind je informatie over het retourneren van producten, de garantie en de klachtenprocedure. Heb je andere vragen? Kijk eens bij onze FAQ, stuur een mail naar info@snifr.nl of vul het contactformulier in.
Retourneren
Je hebt natuurlijk het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@snifr.nl of via ons contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem! Je kunt hiervoor contact opnemen met info@snifr.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op dan zoeken we samen naar een oplossing!
Garantie
Vanzelfsprekend streven wij ernaar om in topconditie te leveren. Toch kan het zijn dat er weleens iets mis is met het product, bijvoorbeeld door schade tijdens het transport. Maar geen zorgen, wij helpen graag! Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, verzoeken wij je om binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij natuurlijk zorgen voor een passende oplossing.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@snifr.nl of contact op te nemen via het contactformulier.